Novinky za únor

Krásnou neděli. Moc se omlouvám, že je tento článek trošičku opožděný.
Stejně jako v lednu, ani v únoru jsem si moc knížek nepořídila. Měla bych jen jednu knížku, kdyby mi nenapsal kamarád, jestli si nechci něco objednat z Dobrovského. To bych asi nebyla já, kdybych si tam něco nenašla a po delším vybírání, hledání a přemýšlení, jaká knížka se mi bude víc líbit i hodit jsem skončila s velkým úspěchem a jen dvěma knížkami. Objevila jsem dvě knížky od P.D. Jamesové, Rubáš pro slavíka a moji opravdu největší srdcovku, která mě ke knížkám této autorky i k dalším detektivkám přivedla - Povolání pro ženu nevhodné.
Bohužel mi bylo z Dobrovského oznámeno, že druhá knížka už není k sehnání. Je jen pouze v novém  přebalu. To jsem nakonec odmítla, protože si knížky celou dobu pořizuji ve starším vydání a chci si je tedy sehnat všechny ve stejném. Nakonec jsem tedy, stejně jako v lednu skončila jen se dvěma knížkami.

První knížkou je Utrpení mladého Werthnera, klasika z povinné maturitní četby. Jsem hrozně moc zvědavá, jestli se mi bude líbit, protože bych chtěla mít u maturity všechny knížky přečtené. Už jsem na počtu dvanácti přečtených knížek z celkových dvaceti. Ještě mám ale naštěstí rok, takže zatím ještě klidně a pomalu pokračuji v dalším čtení.

Druhou a zárověn i bohužel poslední koupenou knížkou za únor je tedy Rubáš pro slavíka od P.D. Jamesové. Ikdyž jsem ji už dávno četla, chystám se ji někdy přečíst znovu. Je možné, že po těch pěti letech si z ní odnesu něco nového. Příjde mi neuvěřitelné, že ve třinácti letech jsem četla takovou knížku. Příjde mi to, jako bych to četla loni.


Komentáře

Oblíbené příspěvky