Šlehačková oblaka

Krásné úterý! První přečtená kniha roku 2018 je tu. Koupila jsem si ji před nedávnem a hned ji začala natěšeně číst. Zpočátku jsem dost váhala s její koupí. Nevěděla jsem jestli je opravdu tak dobrá, jak jsem myslela. Během prolézání a vybírání během povánočních slev jsem ji stále vracela a odkládala. Když jsem ji nakonec ještě zahlédla během čekání u pokladny, řekla jsem si, že ji přece jen zkusím. Dala jsem jí šanci, která stála za to. Po prvních pár stránkách jsem věděla, že je to něco pro mě.
Autor: Tereza Salte
Název: Šlehačková oblaka
Rok vydání: 2017
Vydavatel: Motto
Počet stran: 272
Hodnocení: 4/5

Jak už jsem dříve zmiňovala, miluju sever a hlavně Norsko. Proto knížka, jejíž děj se tam odehrává, mě opravdu okouzlila. Dlouhé fjordy, překrásné sruby s výhledem na pocukrovanou krajinu. Zároveň i reálný obraz Norska. Tereza Salte popisuje svůj vysněný norský život. Svého milovaného Nora. Jejich počáteční život a všechny krásné chvilky. Život v jejich prvním společném bytě, hledání práce, vybírání nového bytu, školu i společný život se svým princem. Spolu s krásnými chvilkami i temná období a pády, kterých nebylo zrovna málo. Pády, po kterých je nutné jít dál, aby člověk našel štěstí.

Během čtení této nádherné knížky, jsem mohla poznat, že ne vše je vždy jako z pohádky. Jako sen. Chvilkami se mi chtělo brečet ale našly se i chvilky, při kterých jsem se od srdce zasmála. Začetla jsem se hned od začátku. Tereza Salte má opravdu talent na psaní. Stránky jsem doslova hltala. Nemohla jsem se dočkat těch krásných pasáží. Během celé knížky člověk nachází pár Tereziných rad do života. Celá knížka vás nutí nevzdávat se. Nenechat se svézt z cesty, kterou jste si vysnily. Že po každém pádu se objeví něco nového. Ten nový plán, který může být i mnohem lepší. Všechno zlé je pro něco dobré. 


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky