Novinky za leden

Krásný nedělní večer. Je tu nový článek. Dneska trošičku jiný, protože jsem se rozhodla udělat na blogu menší úpravy, nejen po vzhledové stránce, ale i psané. Už delší dobu to bylo třeba. 😃

Vím, že moje recenze jsou ve skutečnosti spíš takové "lákačky" nebo i menší shrnutí dané knížky, než opravdové recenze se vším všudy. Jak už jsem se někdy dříve zmiňovala na slohovky moc nejsem. Proto jsem se rohodla přidávat tak jednou měsíčně takový článek plný několika "minirecenzí" nebo i tipů na přečtené knížky. Takové moje malá shrnutí, které z přečtených knih se mi líbili a které méně.  A když bude více času i nálada na rozepisování, objeví se tu snad i opravdová recenze. 

Ale aby tu nebyl článek tak jednou až dvakrát měsíčně, rozhodla jsem se přidat i jiné druhy článků. Například, jako i dneska, nějaké ty novinky v mé knihovničce. Do budoucna bych samozřejmě chtěla sepsat takovou malou "bookshelf tour", tipy na povinnou četbu, ...

Tak tedy konečně k samotným novinkám.😊

Ne každý měsíc si koupím mnoho knih. Většinou kupuji vetší množství knih tak dvakrát, až třikrát do roka. Velké množství knih je u mě tak nejvíce 10 a to jen v případě, když se opravdu v knihkupectví rozšoupnu. Na knižních e-shopech jsem zatím objednávala tak 5krát. Jsem prostě člověk, který si tu knížku klidně dojede vyzvednou kdekoliv. Ve chvíli, kdy si jedete pro jednu vyhlédnutou knížku, už pomalu tušíte, že odjedete tak se 2-3 dalším. Poslední dobou si ale říkám, že mám doma opravdu už velkou zásobu nepřečtených knih, a proto si toho domů tolik neodnáším. Jednou za čas je ale potřeba udělat pár výjimek. 😄

Naštěstí pro mě byl leden na kupování knížek chudší. Moje knihovnička nerupe ve švech o nic moc více, než po Vánocích. V mé knihovničce přibyli pouze 2 knížky. Pro někoho moc, pro někoho málo, ale já jsem docela spokojená. Je to možná i tím, že jsem během ledna neměla moc času na čtení, ani na nakupování knížek. Pořád někde lítat, plánovat, do toho ještě nějak zvládat školu a uzavírání známek. Trošku fuška, ale je to za mnou. Sice nastává druhé pololetí, takže všechno nanovo, ale už bude s větším klidem. 

Ať už konečně neodbíhám, tak k samotným knížkám. Už delší dobu mám chuť zlepšovat se v angličtině, ale zase se mi nechce číst takové ty knížky podle úrovně, kdy je příběh téměř o ničem. Když už, tak nějaký originál, nebo klasiku. Na Bryndzu, ani Nesboho si zatím netroufám, proto mi nakonec v ruce zůstala Agatha Christie a její knížka Smrt na Nilu. Tato knížka neobsahuje pouze tento jeden příběh, ale ještě další tři kratší povídky. Pro začátek nic dlouhého. Navíc jsem Smrt na nilu před nedávnem viděla ve zfilmované podobě, takže by byla hloupost si knížku kupovat v češtině, když znám viníka a nic by mi nepřinesla. Když jsem se tak probírala těmi cizojazyčnými knížkami, přišel mi i její jazyk celkem jednoduchý na překlad.

Mojí druhou lednovou "novinkou" je Zloba od Chrise Cartera. Tu jsem si prostě objednat musela! Když jsem na e-shopu uviděla, že LK ji přidali k prodeji, byla jsem nadšená. Myslím, že každý, kdo má rád Chrise Cartera, ví, jak je složité sehnat všechny díly v brožované podobě. Například na ten druhý už čekám jako na smilování a pořád není není k sehnání. A když jsem po pár dnech znovu prohlížela LK, zjistila jsem, že je knížka už téměř vyprodaná. Ještě, že jsem to stihla a objednala si ji. Jinak bych se k ní už nemusela dostat a teď by mi nedělala radost doma v knihovničce.


Komentáře

  1. Agathu Christie a jej Poirota milujem. Prajem teda pekné čítanie :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ho četla někdy před 3 lety, ale rozhodla jsem se pokračovat. Děkuju mockrát! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obe knihy vyzerajú skvele, určite sú to krásne prírastky do tvojej knižnice :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky