Ví o tobě

Konečne další recenze na knížku! Poslední dobou pořád někde lítám. Doteď to tak nebylo, ale asi se uchyluji ke čtení pouze za špatného počasí. Je pravda, že ho poslední dobou bylo až až. Ale jsem nováček na silnicích a bohužel, pro psaní na blog, mě to začalo i bavit. Už nebudu utrácet jen za knížky, ale i za benzín 😃.

Natož, že tato poslední přečtená knížka má zhruba 300 stránek, jsem ji četla snad věčnost. Začala jsem ji číst se zvědavostí. Ačkoliv jsem knížku každý den držela v ruce tak nejvíce půl hodiny, vždy jsem se na její čtení těšila. Nebyla zrovna nějak napínavá dějem, ale řekla bych, že spíš zajímavá. Těšila jsem se, na to co se stane. Opravdu bude konec tak zajímavý, jako píšou recenze?


Autor: Sarah Pinborough
Název: Ví o tobě
Rok vydání: 2017
Počet stran: 304
Vydavatel: Metafora
Originální název: Behind her eyes
Překlad: Hana Sichingerová
Hodnocení: 5/5

Louise je rozvedená matka. Má syna Adama. Dělá pro něj jen to nejlepší, proto pracuje na poloviční úvazek, aby mohla být co nejvíce s ním. Žije běžným denním stereotypem. Když se však potká s Davidem, je překvapená, že na světe ještě existuje muž, který by o ni měl zájem. David je mladý, okouzlující a úspěšný doktor. Má to ale jeden háček. Je ženatý. Louise nechápe, proč zahýbá své krásné ženě. Vždyť vypadají jako dokonalý pár. Všechno se změní po tom, co se náhodou s Davidovou manželkou, Adele, seznámí. Už nikdy to nebude jako dřív. 

Tento thriller mě opravdu překvapil. Bavil mě i přes to, že vetšina knihy nebyla plná děje a akce. Člověk ale však musel pokračovat ve čtení, aby se dostal na konec a dozvědel se pravdu. Komu mám tedy věřit? Proto, když jsem došla k samotnému závěru cestou domů vlakem, jednu chvíli jsem se i bála, že jsem přejela zastavku. Když jsem si ke konci myslela, že vím jak to dopadne, konec vyvrátil vše. Naprosto. Chvíli jsem jen seděla a koukala do prázdna, abych si vše ujasnila.

Komentáře

  1. Super recenze, knihu eviduji a mám v plánu přečíst:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, knihu eviduji a mám v plánu přečíst:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pardón za "dvojkomentář", nějak mi blbnul mobil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor 🙂. Kniha je podle mě hodně podobná Za zavřenými dveřmi, ale zároveň je na ní i něco odlišného. Budu čekat na tvoji recenzi 😊

      Vymazat
  4. Tohle je skvělá kniha, mě opravdu dostal ten šokující konec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky 🙂.U konce jsem byla udivená tím závěrem. Něco úžasného 😃

      Vymazat
  5. To je velmi syrová a upřímná recenze, super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuji. Sama nejsem nějaká spisovatelka, ale chci aby to bylo ze mě. V psaní jsem dost nováček. 🙂

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky