Dvojitý kříž

Krásný druhý advent! Jako už každou neděli tu mám novou recenzi. 
Už dlouho chodím v Levných knihách kolem Chrise Cartera. Zárověň je všude okolo hrozně moc doporučován, proto jsem se ho rozhodla také zkusit. Neměla jsem vůbec žádná očekávání. Ani jsem nečekala, že objevím, něco co mě zaujme tolik jako Jo Nesbø, Robert Bryndza nebo Lisa Jackson. Knížka ležela v mé kihovničce asi měsíc, než jsem se k ní dostala. Teď toho docela lituju. Ale nakonec jsem se k ní přece jen dostala.


Autor: Chris Carter
Název: Dvojitý kříž
Rok vydání:2013
Počet stran: 344
Vydavatel: BB art
Originální název: The Crucifix Killer
Překlad: Jana Pacnerová
Hodnocení: 5/5
Detektiv Robert Hunter pracuje u Lostagneleské policie už přes deset let. Je neobyčejné chytrý, vnímavý a talentovaný. Většinou nemívá s případy velkou práci. Když je však jednoho dne ve sklepě dřeveného domu objevena mrtvá dívka, zježí se mu vlasy hrůzou. Nejde jen o to, jak byla zabita. Na jejím zátylku nechal vrah obrazec, který Robert až moc dobře zná. Vrah, kterého média nazvala jako Krucifix, se takhle podepisoval na svých obětích. Ten vrah byl ale před více než rokem zatčen a odsouzen k smrti. Jsou Robertovi pochyby o vině se odsouzeného nakonec správné? Proč se správný vrah znovu vrátil? Objevují se další a další oběti. Brzy se začnou ozývat i média a budou pod tlakem. Robert se svým novým parťákem Garciou pátrají ze všech sil po tomto nebezpečném sériovém vrahovi. Podaří se jim ho dopadnout? Co spojuje oběti s vrahem? Kde se vzala jeho obrovská nenávist? vrah si s Robertem hraje. Oznamuje mu místa, kde se nachází znetvořené oběti a zanedlouho na to se Robert ocitá před velkým rozhodnutím. Je zahnaný do kouta. Má zachránit svého parťáka nebo utéct před nebezpečím? 

Jak už jsem zmiňovala na začátku, před otevřením knížky, jsem nevěděla co mám čekat. Prvním objevem byla hned první stránka. Naprostá odlišnost od mých dosud přečtených knížek. Hned na ní, mě napadlo, že toto bude asi můj velký objev tohoto roku. Zrovna ne každá knížka začíná tak svižně a nečekaně. Ale přece se říká: "Nechval dne před večerem," takže jsem byla ještě poněkud skeptičtější. Nebylo ale proč. Celý příběh je stejně svižný a nečekaný jako začátek. A konec, ten byl opravdu plný zvratů. Chvilkami se mi až nad tím napětím a strachem zatajoval dech. Byla jsem nervózní a nedočkavá, jak to vše dopadne. A po dočtení jsem měla jedno jisté. Našla jsem nového oblíbeného autora a nutně potřebuji další díly. Takže milý Ježíšku? 😄




Pokud chceš vědět co přávě čtu - klikni zde. Hrozně moc děkuji za každé přečtení a budu ráda, když mi dole necháš komentář, abych věděla v čem se dál vylepšovat. 

Komentáře

  1. Dvojitý kříž mám doma min dva roky a ještě jsem se k němu nedostala. Teď jsem si objednala v LK další tři díly a už se dodi něj budu muset pustit. Díky za navnazení, kéž by bylo více času :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda! Já bych to doma ležet nenechala, když jsem viděla ty ohlasy :) A teď vůbec nelituji.

      Vymazat
  2. Začínala jsem Hovorem se smrtí a pak slupla Nočního lovce - naprosto souhlasím - nutně potřebuju další díly! Je neuvěřitelné, jak tenhle chlap dokáže psát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dočtení Dvojitého kříže se už nemůžu dočkat, až se stavím v knihkupectví pro další. Nutně je potřebuju! :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky