Noční lovec

Krásnou neděli! Jsem tu po dlouhé době znovu s mým loňským objevem, Chrisem Carterem. Pro mě to už začíná být taková sázka na jistotu jako knížky Lisy Jackson. Vždy zajímavé, napínavé, s témeř nadlidsky chytrým nebo silným hrdinou a hlavně, hrůzným sériovým vrahem. Během takových knížek si krásně odpočinu. Jak už jste si mohli všimnout, mám ráda knížky, u kterých se něco děje. Hlavně, když čtenář nedřepí na jednom místě a autor se nerozepisuje o tom, kolik je vedle něj zrovna stromů, mraků... Mám ráda, když můžu během čtení zapojit mozek a vžít se do knížky. Horrorům jsem zatím na chuť nepřišla, zato thrillery jsou moje! 😃


Autor: Chris Carter
Název: Noční lovec 
Rok vydání: 2011
Počet stran: 328
Vydavatel: BB art
Originální název: The Night Stalker
Překlad: Jana Pacnerová
Hodnocení: 5/5

V Los Angeles se objevil další sériový vrah. Tento na obětech nenechává nic znát. Žádné škrábnutí, pouze zašité tělní otvory. Jak tedy přesně oběti umírají? 
Případ dostává na starosti detektiv Robert Hunter a jeho kolega Carlos Garcia. Na veřejnosti je očividné, že je něčím mimořádný. Zvrácený vrah nechává své oběti krutě trpět. 
Během svého vyšetřování se Robert Hunter střetne se soukromou vyšetřovatelkou Whitney Meyersovou, která má za úkol vyšetřovat zmizení jedné umělkyně. Už v jejím bytě je jí nečo divné. Dá si dohromady, že unesená nebude jediná. Spolu s Hunterem dávají dohromady co vědí. Kolik obětí ještě je? Kde je vězní předtím, než je nechá zabít? Koho mají svou podobou vrahovi připomínat? Co ho v minulosti tolik psychicky poznamenalo? Stihne zachránit další osoby? Dostává se do střetu se samotným vrahem. Kdo z nich přežije? 


Jak už jsem zmínila na začátku, Carter mě nikdy nepřestane překvapovat. Jeho knížky jsou nabité napínavostí a akcí od začátku až do konce. Čtenář od začátku zjišťuje okolnosti jednotlivých vražd a seznamuje se s vrahovým chováním. Hunter i Garcia jsou skvělý tým, který se doplňuje, avšak Hunter je už od začátku ten superpolda. Ten, který má mnoho skvělých schopností, které se na konci knížky viditelně projevily. A jsem hrozně ráda, že je to moje další přečtená knížka v tomto roce! Snad bude tento rok opravdu plný dobrých knih 😄. Noční lov je pro milovníky napínavých, akčních až děsivých thrillerů jako já skvělá volba! Mám v knihovničce další dva díly na které se neskutečně moc těším. Taky si některé knížky necháváte na později, protože víte že vás nezklamou? Já to tak dělám a mezi jejich čtením nechávám příležitosti i dalším knížkám, které neznám, nebo u kterých nevím do čeho jdu. A kdyby mě náhodou nějaká zklamala vím, že tu mám i toho skvělého Chrise Cartera, který mi vždycky kápne do noty.

Komentáře

  1. Super recenze! :-)
    Já od Cartera četla jen první díl, protože druhý už se nedá sehnat. První se mi líbil tak, že si chci Cartera přečíst popořadě, takže doufám, že se dočkáme znovuvydání. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujíí <3 To s tím druhým dílem, mě také mrzí. Když už mám většinu v brožované vazbě, tak už nemůžu shánět v pevné, a proto čekám, že se třeba objeví v LK. Snad to bude brzy! Teď už tam přibyla i Zloba, tak si na ni brousím zuby a hlavně i peněženku :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky