Temné hlubiny

Krásnou již třetí adventní neděli! Ten čas šíleně letí. Ještě před týdnem jsem neměla ani jeden dárek na Vánoce. Naštěstí jsem je během tohoto celkem hektického víkendu mohla dokoupit. Máté už také všechno koupeno, nebo spoléháte na poslední chvíli? Do toho ještě všechny písemky, seminárky... Tak snad už je to témeř za mnou. Vánoční nálada může začít. 💗
Již před měsícem jsem zjistila, že spisovatel Robert Bryndza bude v Brně. Byla jsem z toho nadšená. Je to jeden z mých nejoblíbenějších autorů detektivek. Jeho série s Erikou Fosterovou mě nadchnula už od začátku (👇Dívka v ledu, Noční lov👇). Na jeho třetí díl jsem si zpočátku chtěla počkat do Vánoc. Avšak vědomí, že jsem na jeho autogramiádě posledního dílu, který jsem ani nečetla, mě nenechalo klidnou. Proto jsem v knihkupectví hned věděla po čem jdu. 😃 Nechávala jsem si ji ale na poslední chvíli, abych ji měla v živé paměti. Když jsem ale v pátek dorazila po celém dnu natěšená do Dobrovského na České v Brně, zjistila jsem, že je autogramiáda a křest z důvodu nemoci zrušena. Zpočátku mě to zamrzelo, ale alespoň se mám pořád na co těšit. Hlavně, ať se spisovatel brzy uzdraví!
 
Autor: Robert Bryndza
Název: Temné hlubiny
Rok vydání: 2017
Vydavatel: Cosmopolis
Počet stran: 416
Originální název: Dark Water
Překlad: Kateřina Elisová
Hodnocení: 5/5
 
Detektiv šéfinspektor Erika Fosterová se svým týmem prohledává lom na okraji Londýna. Má tušení, že se v zatopeném lomu mohl nacházet velice důležitý důkaz ve velkém drogovém případu. Jenže spolu s nálezem důkazu, je nalezena i kostra mladého dítěte, které je brzy identifikované jako Jessica Collinsová. Zmizela před šestadvaceti lety v pouhých sedmi letech. Na oslavu své kamárádky, na kterou tehdy šla, už nepřišla. 
Erika žáda o svěření případu do jejích rukou. Chce najít vraha, který mohl něco tak hrozného udělat malé dívence. Naštěstí však ví, kdo by jí mohl v udělení případu pomoct. Ve chvíli, kdy je vše povoleno, se začíná ponořovat do případu hlouběji. Musí zjitit, jaké má rodina Collinsových tajemnsví a jaká má podezření bývalá vyšetřovatelká Amanda Bakerová. Vrah si ale nepřeje, aby byl případ vyřešen. Ve chvíli, kdy vyšetřující nachází nová pojítka, udeří. 

Případy Eriky Fosterové jsou přímo skvělé! Během každého případu čekáte, co se bude dít. Stane se někomu něco? Najdou už nové pojítko k vrahovi? Kdo za tím vším stojí? Knížka Temné hlubiny se však něčím lišila. Nejen že to byl případ z minulosti, ale i jeho průběh byl pomalejší. Ne tolik drsný. Utíkal pomaleji, než první dva díly. Přesto v něm bylo něco skvělého. Člověk se nesekal na nudných pasážích, ale spěl k závěru. K vyřešení. Jak se říká - pomalu, ale jistě. A přes všechen ten pomalý děj mě závěr překvapil. Najednou jsem se ocitla zase na začátku a procházela si všechny události, které se během staly. Jsem nadšená, že jsem si knížku koupila už v listopadu a nečekala až, jestli mi ji donese Ježíšek. Jsem asi nedočkává už od narození 😄



Můj instagram - 👉KLIK👈

Komentáře

  1. Bryndza je jeden z autorů, kterým jsem zatím nepolíbená, ale rozhodně to mám v plánu změnit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se to brzy změní 😄. Já jsem jeho knížkami nadšená už od začátku ❤️

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky