Zlodějka příběhů

Po docela dlohé době jsem se dostala ke čtení. Nakupené písemky, zkoušení a do toho navíc i závěrečné zkoušky z autoškoly. Už jsem se nemohla dočkat, až bude vše za mnou a já se budu moci znova vrhnou do čtení a recenzování. Nějak jsem po té době vypadla ze své čtecí rutiny, tak snad vše zase brzy doženu a bude zase jedna přečtená knížka za druhou.

Mojí poslední přečtenou knížkou je Zlodějka příběhů od české autorky Michaely Klevisové. Je to knížka z českého prostředí, což u mě není zcela na denním pořádku. K autorce jsem se dostala už v minulosti, kdy jsem četla její knížku Kroky vraha. A protože před časem vyšla její další knížka, chtěla jsem se ujistit, že její čtení bude stát za to.


Autor: Michalea Klevisová
Název: Zlodějka příběhů
Rok vydání: 2009
Vydavatel: Motto
Počet stran: 296
Hodnocení: 4/5
Anna Valentová je známá šéfka scénáristického týmu seriálu Pavlač. Chce být ve všem nejlepší, a proto ji hodně lidí nemá rádo. Její dcera je náhle nezvěstná. Navíc se objevil jeden hanlivý dopis, mířící na její lstivý osobní i pracovní život. Celý tým se vydává na víkendovou poradu do nedalekého penzionu. Jejím vlastníkem je Annina dlouholetá kamarádka Ester. Spolu s Marcelou, jednou ze členů týmu, se znají už od dětství a mají plno společných zážitků. Když je ale druhý den Anna nalezena mrtvá a Bergman začíná pátrat po jejím vrahovi či vražedkyni, nastává mezi nimi velký chlad. Hodně lidí Annu nesnášelo, ale kdo z nich ji zabil? Jaký k tomu měl motiv? Zanedlouho se objeví i druhá mrtvola a případ se zdá být nevyřešitelný. Kolik lidí ještě neřeklo úplnou pravdu?

Jak už jsem zmiňovala, moc detektivek z českého prostředí nečtu. Mám ráda, když se u nich nenudím a můžu je přečíst jedním dechem. U této knížky to prostě nešlo. Její pomalé tempo mě nechalo v klidu dělat běžné denní činnosti bez spěchu ke čtení. Byla to pro mě spíš oddechovka. Knížka nebyla špatná sama o sobě, jen já jsem už trošičku náročnější. Ale i tak se mi líbila. V té změti podezřelých jsem se ztrácela. Motivů k nenávisti bylo dost. Konec však byl překvapivý. Opravdu pohodová dektektivka.

Komentáře

  1. Moc pěkná recenze :) Knihu neznám, ale docela mě zaujala :) Podívám se po ní v knihovně .) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát děkuji, doufám, že se ti bude líbit :) přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky