Za zavřenými dveřmi

Díky ošklivému počasí, zimě a nachlazení jsem skončila celý víkend doma. Něco ale na těch podzimních "rýmičkách" pozitivního je. Normálně bych totiž asi knížku za jeden víkend přečíst nestihla. Pořád někde lítám, vracím se až na večer a na čtetí už nemívám chuť ani energii. Když jsem v pátek, cestou do školy, otevřela tuto knížku, věděla jsem že mě bude bavit.


Autor: B.A. Paris
Název: Za zavřenými dveřmi
Rok vydání: 2017
Vydavatel: Motto
Počet stran: 264
Originální název: Behind Closed Doors
Překlad: Karolina Medková
Hodnocení: 5/5


Grace má takové šteští. Má milujícího manžela, který je bohatý, pohledný a všímavý. Dokonce ho ani nezastrašila její mladší sestra Millie s Downovým syndromem. Zdá se být opravdu jejím vysněným partnerem. Když ji proto půl roku po jejich seznámení požádá o ruku, Grace téměř nezaváhá.Ví jaký je a už ji na něm nic nepřekvapí. Po svatbě se však spousta věcí mění. Z vysněného manžela se stává přesný opak a z ní jeho vězeň. Je vždy krok před ní, takže Grace nemůže uprchnout, ani zavolat policii. Za každý její prohřešek ji čeká nějaký trest. Proto se z ní stává napohled milující manželka. Ti dva se zdají jako rozkošný zamilovaný pár. Zdá se, že nikomu nepříjde divné, že ji Jack vždy doprovází. Jakmile to Jackovi nevychází, je náhodou nemocná nebo má migrému. Grace už neví, jak se od té zrůdy dostat. Po roce vežnění jí to příjde nemožné. Jsou ale opravdu její prátelé a blízcí tak slepí?

Na tuto knížku jsem narazila v knihkupectví. Většinou chodím nakupovat už předem vybrané knihy. U této jsem se však zastavila a po přečtení její anotace jsem věděla, že ji potřebuji. Byla pro mě něčím jiným. Je to dost odlišná knížka. Žádný hledaný vrah a detektivové. I přes to, že se v příběhu nic závratného nestalo, byl velice čtivý a napínavý. Člověk prostě musel pokračovat na další kapitolu, aby veděl jak to skončí. Grace mi navíc přišla docela sympatická, proto jsem jí fandila. Povede se jí nakonec utéct od manžela věznitele? Po přečtení jsem ještě musela nad závěrem přemýšlet. Po posledních 30 stránkých ve mě zůstal ten pocit, když si říkám WOW.

Komentáře

  1. Moc pěkná recenze :) Docela jsi mě na knihu nalákala :) Určitě se po ní podívám v knihovně :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky