Noční lov

Už zase jsem se dostala do skluzu. Nestíhám číst. Neustále dělám referáty k maturitní četbě. U každého vždy sedím skoro celé odpoledne. Přece jen co si těď napíšu, ve čtvťáku jako když najdu. 😃 Jak už jsem ale psala dřív, chvilinku na čtení si najdu každý den. Právě jsem se dostala k druhému dílu série s Erikou Fosterovou od Roberta Bryndzy. Můj názor na první díl najdete tady → Dívka v ledu. Zanedlouho po přečtení prvního dílu jsem se ocitla v knihkupectví a do mých rukou se dostal i ten druhý. Pak nějaký čas trvalo, než jsem se k němu dostala. Asi těch knížek mám doma přece jenom trošku moc. Ale co. Těch 15 nepřečtených snad někdy přečtu. Mezitím si ale samozřejmě budu kupovat další. To je přece knihomolská logika 😂. Z mého okolí na mě srší otázky typu: "Proč si pořád kupuješ nové knížky, když nemáš přečtené ty doma?" No co, knihomolové mě snad pochopí 😊


Autor:Robert Bryndza
Název: Noční lov
Rok vydání: 2017
Vydavatel: Cosmopolis
Počet stran: 432
Originální název: The night stalker
Překlad: Kateřina Elisová
Hodnocení: 5/5


Ve svém domě je nalezený zavražděný praktický lékař Gregory Munro. Případ dostává na starosti detektiv séfinspektor Erika Fosterová. Ta se se svým týmem snaží přijít na to, jaký Greg doopravdy byl. Případ se ocitá na mrtvém bodě a má se předat jinému oddělení. Než k tomu ale dojde, ocitá se Erika u druhé mrtvoly. Je sériovým vrahem vždy muž? Objevují se nové stopy. Vyšetřování se začíná ubírat novým směrem. Ke třetí vraždě dochází mimo oblast Eričina působení. Na místě činu se ocitá, jakmile ji o pomoc poprosí známý. Je však postavena mimo tento případ. Policie má nejjednoduššího možného podezřelého. Opravdu to udělal Eričin dobrý přítel? Erika se řídí svým, většinou i správným instinktem a pátrá dál. Objevuje se dokonce i svědek, který vražedkyni znal. Podaří se ale vlákat ji do pasti a zatknout? Situace dostává nečekaný spád a Erika se znovu ocitá v ohrožení života. 

Druhý díl Roberta Bryndzy byl zase skvělý ❤. Čtivý a napínavý. Kdybych měla porovnat první díl s druhým, tak byl první (jak už to u sérii bývá) i lepší. Ne o moc, ale tím, že jsem nevěděla co čekat, mi přišel více akčnější a napínavější. To však neznamená, že byl druhý díl nějaký propadák, který nelze číst atd. Celá tato série je hodně dobrá. Když se dočetla příběh a v posledních stránkách jsem viděla anotaci na třetí díl, zajásala jsem. Je jasné, že jakmile se dostane do obchodů, skončí brzy i u mě. 😃

 

Komentáře

  1. I mně se první díl líbil více, hlavně proto, že vrah byl odhalen až na konci. Bryndza je ale skvělý spisovatel a na další díly série se taky moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, byl to jeden z důvodů proč se mi líbil více první díl. Člověk u něj přemýšlel, kdo je vrahem. Za to druhý díl je plný chytání už známého vraha. Ale i tak se mi líbili hodně oba 😊.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky