Joona Linna poprvé

Taky nevíte jakou knížku z knihovny číst dříve? Vyjímečně nebylo moje rozhodování tak složité. Dostala jsem se ke Keplerovi, tak jsem celá zvědavá sáhla právě po něm.
Autor ale není jen jeden. Lars Kepler je pseudonymem manželského páru Alexandra a Alexandry Coennových. Tento pseudonym odkazuje na astronoma Jana Keplera a spisovatele Stiega Larssona. K Larssonovi jsem se dostala vlastně díky této autorské dvojici.
 

Nebyla bych to pořádný čtenář, kdybych nezačala od prvního dílu.
Hypnotizér.

Kriminální inspektor Joona Linna se dostane do domu, ve kterém někdo vyvraždil celou rodinu. Kdo to udělal by mohl vědět pouze syn, kterému se podařilo přežít. Je ale v umělém spánku a vyslechnout ho bude moci až za několik dní. Je potřeba zachránit jeho sestru, která se někde schovala. Nikdo jiný ale neví, kde by mohla být. Ošetřující lékařka dovede Linnu k řešení. Proto zavolají psychiatra Erika Maria Barka. Je to odborník na léčbu traumat a především uznávaný hypnotizér. Problém je ale v tom, že si Erik před 10 lety slíbil, že už nikdy nebude nikoho hypnotizovat.Nyní však není žádná jiná možnost.
To co zjistí během hypnózy jim doslova vyráží dech. Je možné, že člověk v hypnóze lže? Během pátrání po vrahovi je unesen Erikův syn. Erik je nucen vrátit se zpátky do minulosti. Do dob kdy ještě prováděl svůj vyzkum s pacienty. Co se s nimi vlastně stalo? Jaká je souvislost mezi nimi a jeho ztraceným synem?


Když jsem si v knihovně půjčila tuto knížku, nevěděla jsem do čeho jdu. Neměla jsem žádná očekávání. Během prvních stránek jsem ale věděla, že ji jen tak neodložím. Člověk pořád čeká co bude dál. Co se stane. Přesně tohle vyžaduji od knížek. Ta nejistota a napětí dělá z obyčejné knížky bestseller. Zárověn je toto asi moje první knížka psaná dvěma autory. Každý má na věc jiný pohled a to bylo v knížce místy vidět. Už se těším na další díly, které jsem si nedávno vyzvednula v knihkupectví. 😊

Komentáře

Oblíbené příspěvky