Dívka v ledu

Taky máte v knihovničce nepřečtené knížky, ale stále si kupujete nové? Začínáte je teprve, až na ně máte chuť? Jak jsem se zmiňovala v recenzi na knížku Závěje, objednávala jsem si v květnu pár knížek. Jednou z nich byla právě i Dívka v ledu od Roberta Bryndzi. Už jen podle všech těch kladných recenzí jsem věděla, že ji musím mít ve své knihovničce. Došla jsem k ní ale až minulý týden.


V londýnském parku bylo náhodou nalezeno tělo mrtvé dívky. Kdyby nebyl její objevitel tak ziskuchtivý, bylo by objeveno až na jaře. Ledy by odtály a celý příběh vyšuměl. To se ale naneštěstí vraha nestalo. Londýnská kosmopolitní policie začíná rozbíhat vyšetřování. Povolají i kriminální komisařku Eriku Fosterovou. Cílem policie je co nejdříve dopadnout člověka, který by mohl mít čin na svědomí. Tlačí na ně ze všech stran. Proto si co nejdříve najdou možného vraha. Kdo ale usiluje Fosterové o život? Zatkli toho správného vraha?





Poslední dobou mi příjde, že čtu jednu dobrou knihu za druhou. Hypnotizér byla opravdu napínavá detektivka a teď i Dívka v ledu. Během tří dnů jsem ji doslova zhltla. 😃 Obsahovala rychlý, napínavý a strhující děj se zajímavou zápletkou. Navíc v ní bylo tolik lidí, které bych jako vrahy tipovala. Kdo z nich opravdu vraždil, to bylo pro mě ale překvapení. Už jen po Larssonovi a Keplerovi na mě čeká spousty dalších dílů z celých sérií. Po přečtění této knížky jsem ale v knihkupectví prostě nutně potřebovala sáhnout po její mladší ségře. 😄

Komentáře

Oblíbené příspěvky