První přečtená knížka od Johna Lutze

Minulý týden jsem zašla do knihovny vrátit dlouho přečtené knížky. Vyšla jsem ale se čtyřmi dalšími. A to i přesto, že mám doma asi 5 knih koupených. Máte to taky tak? 
Dříve jsem četla knížky pouze z knihovny. Nyní už čím dál tím častěji knížky kupuji. Ovšem na zkoušení nových autorů, u kterých si nejsem jistá, zda se mi budou líbit, je knihovna snad to nejlepší.
Teď jsem se rozhodla zkusit Johna Lutze, spisovatele zaměřeného na sériové vrahy. Půjčila jsem si první díl ze série, ve které je hlavním hrdinou Frank Quinn, Temnější než noc.


Něco málo z děje..

V New Yorku řádí sériový vrah. Vkrádá se do bytů svých budoucích obětí a čeká na příhodný okamžik k jejich usmrcení. Počíná si opravdu dobře. Nikde žádná stopa. Jediné co po sobě nechává jsou různé dárky. Bývalému policistovi Franku Qiunnovy se podaří dostat u policie poslední šanci k návratu. Do pátrání dává všechno. Snaží se ze všech sil. Vrah je ale chytrý a Quinn začíná být pod tlakem nadřízených. Utíká mu čas. Kdykoliv se můžou objevit další mrtvoly. Musí se vrahovi dostat pod kůži.

Claire už nějakou dobu nachází po bytě různé dárky. Proč ale její přítel dělá, že jí je on nedal? V televizi se objeví zmínka o sériovém vrahovi. Nechává v bytech svých budoucích obětí různé věci. Drahé bonboniéry, marmelády, šperky, květiny a mnoho dalších dárků. Claire zavolá na policii. Není to ale jen nějaká podvodnice, ktterá si vše vymýšlí? Náhle dostanou věci rychlejší spád. Dochází i k dlouho očekávánému zatčení. Je zatčený opravdu tím sériovým vrahem?


 

Osobně mám z knihy smíšené pocity. Prvních 200 stran se zabývalo většinou jen obětmi. Jejich životy a spousty podle mě zbytečných informací. Kolem strany 300 už jsem si myslela (opravdu jsem pořád tak naivní 😃), že už vraha znám a nic nového se nestane. Opak se stal pravdou. Během posledních deseti stran se z mého smyšleného vraha stala jen další oběť.


V budoucnu ještě někdy něco od něj nejspíš zkusím. Kvůli jedné knížce autora odsuzovat nebudu. Teď mě ale čekají další knížky z knihovny 😊.

Komentáře

Oblíbené příspěvky